Subiekt Sprint 2 już w sprzedaży

Subiekt Sprint 2

Od dziś jest dostępny Subiekt Sprint 2 – nowa odsłona programu do szybkiej sprzedaży detalicznej. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została przystosowana do współpracy z Subiektem nexo oraz wzbogacona o szereg nowych możliwości.

  • Subiekt Sprint 2

    Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

    Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

    System złożony jest z dwóch głównych aplikacji – Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

    Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

    • wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
    • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
    • obsługa ekranów dotykowych;
    • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
    • obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon);
    • łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
    • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
    • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;
    • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
    • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
    • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
    • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
    • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
    • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
    • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).


    Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

    • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
    • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;
    • zarządzanie asortymentem – stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;
    • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) – importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.


    Najważniejsze nowości w wersji 2.0:

    • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie;
    • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;
    • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk;
    • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
    • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową);
    • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;
    • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu;
    • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem;
    • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
    • filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny).

    Ceny Subiekta Sprint 2:

    Dla posiadaczy aktywnego na dzień 15.06.2015 Abonamentu na ulepszenia do Subiekta Sprint – bezpłatnie

    Dla użytkowników bez aktywnego abonamentu do Subiekta Sprint oraz dla nowych klientów:

    • licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży: 400 zł netto
    • rozszerzenie na kolejne stanowisko sprzedaży: 400 zł netto

    Wymagania systemowe:

    • system handlowy: Subiekt GT w wersji 1.39 (lub nowszej) lub Subiekt nexo w wersji 5.0.0 (lub nowszej);
    • komputer z procesorem 800 MHz (lub lepszym);
    • 256 MB pamięci RAM (lub więcej);
    • system operacyjny Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 (lub nowszy);
    • Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);
    • około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
    • dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
    • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2012, 2014 (bezpłatna wersja).