Subiekt nexo lub Subiekt GT taniej nawet o 75%!

dla_userow_mikrosubiekta

W dniach 3-30 listopada, specjalnie dla użytkowników mikroSubiekta dla Windows, systemy sprzedaży Subiekt nexo lub Subiekt GT są dostępne w wyjątkowych cenach –  nawet o 750 zł taniej!

Subiekt nexo zapewnia pełną obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i magazynowych. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe,  wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

 Więcej informacji 

Subiekt GT kompleksowo wspiera obsługę sprzedaży i zarządzanie gospodarką magazynową, co pozwala na sprawniejsze prowadzenie firmy handlowej i sprzyja jej rozwojowi. Wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego. Jedna licencja umożliwia pracę na trzech stanowiskach.

Najważniejsze możliwości Subiekta GT: 

  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej;
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
  • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.

 Więcej informacji

Program Cena promocyjna Cena standardowa Zysk
Subiekt nexo 1 stanowisko 199,00 599,00 400,00
Subiekt nexo 3 stanowiska 249,00 999,00 750,00
Subiekt GT 3 stanowiska 249,00 799,00 550,00

Ceny netto

Z ceny specjalnej mogą skorzystać użytkownicy mikroSubiekta dla Windows, którzy zarejestrowali program do dnia 30.10.2015 r. i posiadają Certyfikat Autentyczności. W przypadku jego braku należy dostarczyć kopię faktury zakupu programu i wypełnić specjalne oświadczenie – w tym celu prosimy o kontakt pod nr tel 75 75 251 79 lub 602 336 314