Procedura Reklamacyjna FU WIK WOJCIECH GŁOGOWSKI
- 1
Procedura reklamacyjna dotyczy zgłoszeń usterek/wad towaru zakupionego w FU WIK WOJCIECH GŁOGOWSKI (WIK)
- 2
Reklamowany towar musi być dostarczony do WIK należycie zabezpieczony na czas transportu, by wykluczyć możliwość powstania usterki z winy użytkownika czy też transportu.
- 3
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu zgodnie z informacjami zawartymi w §4.
- 4
W celu złożenia reklamacji klient powinien:
– wysłać mailem na adres mailowy zgłoszenie reklamacji,
– podać numer paragonu lub FV
– czekać na nadanie numeru CR – zostanie on przesłany mailem w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania zgłoszenia i wysłana zostanie po odbiór spedycja sprzedawcy,
– załączyć do reklamowanych produktów, opis problemu
– zaadresować paczkę do FU WIK ul. Mostowa 5a, 58-500 Jelenia Góra oraz umieścić na paczce otrzymany numer CR.
- 5
WIK każdorazowo sprawdza poprawność nadesłanych produktów i dokumentów handlowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty uzupełnienia danych
- 6
WIK każdorazowo testuje nadesłany towar w celu potwierdzenia zgłaszanej wady.
- 7
W przypadku przekazania do badań testowych większej ilości reklamowanych urządzeń, czas rozpatrywania reklamacji może się odpowiednio wydłużyć, ze względu na techniczne możliwości, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- 8
Reklamacji nie podlegają:
– towary, których okres gwarancji minął (6/12/24 miesiące od daty sprzedaży),
– uszkodzenia mechaniczne,
– towary z usuniętą lub uszkodzoną plombą gwarancyjną
– produkty puste(tonery, tusze)
– produkty w których stan środka drukującego jest poniżej 20%(tonery, tusze)
– uszkodzenia towarów powstałe lub mogące powstać w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od Klienta do WIK.
- 9
Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
– towar nie został zakupiony w WIK,
– stwierdzono próby naprawy lub modyfikacji towaru,
– brakuje, lub uszkodzone są plomby i oznaczenia pozwalające stwierdzić pochodzenie reklamowanego towaru.
- 10
W przypadku odrzucenia reklamacji, reklamowany produkt zwrócony zostanie Klientowi na jego koszt.
- 11
W sytuacjach spornych decyzję w sprawie rozpatrzenia reklamacji podejmuje właściciel WIK .